Kajian Kepuasan Pelanggan [[[["field4","contains","Lain-lain. Nyatakan"]],[["show_fields","field25"],[]],"and"],[[["field5","contains","Lain-lain. Nyatakan"]],[["show_fields","field30"]],"and"]] 1 Step 1 BORANG SOALSELIDIK PERKHIDMATAN KUMPULAN BINARAYA Beritahu kami pendapat anda! Selaras Dengan Misi Kami Untuk Memberi Perkhidmatan Yang Cemerlang, Maklum Balas Anda Amatlah Penting Kepada Kejayaan Kami. Harap Anda Boleh Melapangkan Masa Untuk Mengisi Borang berikut. 1. Urusan anda dengan Kumpulan BinarayaPejabat Pengurus BesarPemasaran & JualanProjek & HartanahProjek Khas (RMMK)Pentadbiran & Sumber ManusiaKewanganPertanyaanLain-lain. Nyatakan 2. Bagaimana anda mengenali Kumpulan BinarayaMedia sosial (Facebook / Instagram)Internet (laman web)Iklan di Lapangan Terbang Sultan Ismail PetraMedia cetak (surat khabar, majalah)Media elektronik (tv, radio, dll)Brosyur / Flyer / Banting / Papan IklanPameran / PromosiKeluarga / RakanLain-lain. Nyatakan 3. Adakah anda berpuas hati dengan perkhidmatan yang diberi?YaTidak 4. Sila kongsi pengalaman anda berkenaan layanan yang diterima a) Mesra, Sopan, PeramahBurukMemuaskanBaikCemerlang b) Maklumat Tepat dan BetulBurukMemuaskanBaikCemerlang c) KeseluruhannyaBurukMemuaskanBaikCemerlang 5. Nama Warga Kerja Kumpulan BINARAYA yang telah melayani andaNama 6. Bagaimana kami boleh layan anda dengan lebih baik? Sila berikan cadangan dan ulasan.more details0 / 7. Sila beri butir-butir diri anda: Namayour full name Alamatyour full name Emaila valid email No Telefon (HP)your full name No Telefon (Pejabat)your full name No Telefon (Rumah)your full name Keturunanpick one!MelayuCinaIndiaLain-lain Hantar Previous Next